Items können jetzt per Drag and Drop in Container verschoben werden. Werden sie nicht in einen Container gedroppt, landen sie wieder in der allgemeinen Item Übersicht.
Co-authored-by: Ender <harald@drueppels.de>
Reviewed-on: #99
Reviewed-by: Byroks <byroks@gmail.com>
Changes:
+ Popup für Situationsbedinge Boni/Mali, Schwellenwert und RollMode (Sichtbarkeit)
+ neuwürfel/verändern des wurfes durch glückspunkte und schicksalsgunst
Co-authored-by: Ender <harald@drueppels.de>
Reviewed-on: #95
Ich habe die Entbehrungswerte für Zähigkeit unter den Grundwerten abgelegt und werde die Tage noch Entbehrungseffekte und ein Macro in der Extension dafür anlegen. Die Boni für die Klassen wie zB Barbar +10 könnten wir dann da direkt mit in der jeweilige Klasse berücksichtigen. Grundsätzlich kann man das aber jetzt schonmal nutzen und der Grundwertebogen war mir zu leer ;) 
Co-authored-by: Byroks <byroks@gmail.com>
Reviewed-on: #89
Co-authored-by: LeFrique <lefrique@live.de>
Co-committed-by: LeFrique <lefrique@live.de>
+ Added bonus on Aussehen depending on fw: athletik gem. KOD S. 104
+ Added bonus on Bewegungsweite depending on fw: laufen gem. KOD S. 116
+ Added Skill increase/decrease buttons like on quantity
Reviewed-on: #77
Reviewed-by: oskaloq <os_ka_loq@gmx.de>
Co-authored-by: LeFrique <lefrique@live.de>
Co-committed-by: LeFrique <lefrique@live.de>
Changes:
+ Styling anpassung für + buttons
+ CreatItem funktion angepasst, man kann optionen reingeben
+ button um skills zu erstellen eingefügt
Reviewed-on: #59
- Created character description tab
- Redesigned skill, gear and combat tab
- Weapons, defense weapons and armor is still in the gear tab. If you equip them (now directly possible via click on the equip icon), they appear in the combat tab. Reason: This holds the combat tab clean for combat stuff.
Co-authored-by: Ender <harald@drueppels.de>
Reviewed-on: #48
Reviewed-by: Byroks <byroks@gmail.com>
- Made character sheet header more responsive
- Changed Logo
- Changed "all gear items" container, that it shows items not in dedicated containers ( unless "Alle" checkbox is set)
Co-authored-by: Ender <harald@drueppels.de>
Co-authored-by: Byroks <byroks@gmail.com>
Reviewed-on: #28
Reviewed-by: Byroks <byroks@gmail.com>
- Use of flexboxes in two columns for better display
- Introduction of item containers for the different storage of items
Co-authored-by: Ender <harald@drueppels.de>
Co-authored-by: Byroks <byroks@gmail.com>
Reviewed-on: Byroks/foundry-vtt-system-midgard5#9
Reviewed-by: Byroks <byroks@gmail.com>
Changes:
+ add Quantity value for items
+ add plus and minus buttons for list
+ add roll button if item contains formulas
+ decrease quantity by 1 if rolled
Changes:
+ include weapon pack and effect pack
+ handle effects as own entity
+ effects can influence your attributes and skills
+ add Aktive Effekte page for effects on your character
Changes:
+ add Race Selection Dropdown
+ change resistance/defense value calculation, based on race, stats and class
+ add default rolls for defense and resistances